dokhtarksheytoon مدیر استارتر عضویت: 1400/08/10 تعداد پست: 6109 عنوان بیاین😓😱😱😱😱😱 1080 بازدید | 26 پست سلام بچه ها الان از خریدای لازم واسه عروسیم اومدم..لوازم ارایشایی که خریدم شد2.500😐چقد گرون شده واقعا کاش نمیگرفتم 😭😭نامزدمم هیچی نگفت گفت هرچی دوس داری بگیر...اینم بگم که خرجای عروسی همشون پای خودشه و باباش اینا یه قرون نمیدن😒 1400/08/23 | 20:41 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آناتا عضویت: 1393/03/13 تعداد پست: 50532 خدایی لوازم ارایش نخرینمن جز رژ هیچی نمیزنم😂😂😂 کاشکی دنیا یادش بره ما رو، نبینیم طلوع آفتاب رو
5127 عضویت: 1399/03/08 تعداد پست: 24297 نامزدت اگه وضعش خوبه چ اشکالی داره فدای سرت ومبارکت باشه 💔همسرم💔جای توزیرخروارهاخاک نیست بلکه کنارمن هست کنارمنی ک عاشقانه تورودوست داشتم ودوست دارم و دوست خواهم داشت😔 💔همه کسم💔توازپیشم پرکشیدی ورفتی واکنون من ماندم و آینده ای پرازدرد😔
dokhtarksheytoon مدیر استارتر عضویت: 1400/08/10 تعداد پست: 6109 خدایی لوازم ارایش نخرین من جز رژ هیچی نمیزنم😂😂😂 لازمن اخع🥺
dokhtarksheytoon مدیر استارتر عضویت: 1400/08/10 تعداد پست: 6109 خوب شده که چیا خریدی ؟ همه چیز.کرم پودر و خط چشم و پرایمر و خیلی چیزای دیگ
5127 عضویت: 1399/03/08 تعداد پست: 24297 خدایی لوازم ارایش نخرین من جز رژ هیچی نمیزنم😂😂😂 سلام نداجون خوبی؟😍منم فقط رژوریمل میزنم 💔همسرم💔جای توزیرخروارهاخاک نیست بلکه کنارمن هست کنارمنی ک عاشقانه تورودوست داشتم ودوست دارم و دوست خواهم داشت😔 💔همه کسم💔توازپیشم پرکشیدی ورفتی واکنون من ماندم و آینده ای پرازدرد😔
dokhtarksheytoon مدیر استارتر عضویت: 1400/08/10 تعداد پست: 6109 الهی چ ب فکری دیگه گرون شدن تقصیر تو نیست بخر اخه مادرشوهرم اخم میکرد😒
جانآفرین عضویت: 1398/12/15 تعداد پست: 4111 بعدم واجب نیست چیزایی که تو خودت داری رو برا خرید عروسی بری دوباره بخری.مثلا دیدم حتی سشوار و بابیلیس و اتو مو لباس زیر و مانتو شلوار و این چیزام میخرن با اینکه خودشون دارن Having fun while stuck in life
dokhtarksheytoon مدیر استارتر عضویت: 1400/08/10 تعداد پست: 6109 نامزدت اگه وضعش خوبه چ اشکالی داره فدای سرت ومبارکت باشه وضعش که بد نیس خداروشکر ولی میگه کم خرج کنیم که واسه عروسی کم نیاریم....نمیشع اینارو که بعد ازدواج خرید.باباشم هزارتومن بهمون نمیده
آناتا عضویت: 1393/03/13 تعداد پست: 50532 سلام نداجون خوبی؟😍 منم فقط رژوریمل میزنم سلام زری جان خوبیممنون گلمخوش برگشتی😍 کاشکی دنیا یادش بره ما رو، نبینیم طلوع آفتاب رو
dokhtarksheytoon مدیر استارتر عضویت: 1400/08/10 تعداد پست: 6109 مبارکه بسلامتی خوشبخت بشی یکباره دیگه فداتشم
dokhtarksheytoon مدیر استارتر عضویت: 1400/08/10 تعداد پست: 6109 بعدم واجب نیست چیزایی که تو خودت داری رو برا خرید عروسی بری دوباره بخری. مثلا دیدم حتی سشوار و بابی ... خب اخع عروس باید بخره