2789
عنوان

⁦درد و دل

199 بازدید | 15 پست

قراره باز بیاد عشقم⁦☹️⁩⁦☹️⁩بنظرتون اوکی میشه؟؟

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷


دردِ دل درسته، نه درد و دل

                                                          من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم، زیرا من گرفتارِ دوست داشتنِ کسانی هستم که مرا دوست دارند.

تو رابطه هاتون اگ قراره بیاد خواستگاری اینا انقد منفی نباشید دیگ هی میگید شاید نشه و شاید قبول نکنن و .....پسره بیچاره رو پشیمون نکنید از همه چی😐

حالا فک میکنه تو هیچ تلاشی قرار نیس بکنی برسی بش اگ خونه نزاشتن.....

از خانوادم متنفرم :)                               🖤Kurdistan 
دردِ دل درسته، نه درد و دل

😂😂عین دوستم

اونم موقع امتحان ریاضی میگه خانوووووم چرا (است) نقطشو نزاشتی😐

موقع املام میگه خو خانوم (خاست) منظورم همون (خواست)ه حالا یه *و*  جا گزاشتم نمره کم نکن😂😂

البته راهنمایی ک بودیو

از خانوادم متنفرم :)                               🖤Kurdistan 
اره

خدااززبونت بشنوه

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
اکی میشه😍

دورت بگردم 🙃دعا کن برام خیلی استرس دارم⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
انشالله ❤

فدای تو

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
اگه صلاحه و پشیمونی به دنبال نداره انشاءالله بشه😍

عزیزی🧡🤍

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
تو رابطه هاتون اگ قراره بیاد خواستگاری اینا انقد منفی نباشید دیگ هی میگید شاید نشه و شاید قبول نکنن ...

⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩دقیقن چی بگم عاخع

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
دردِ دل درسته، نه درد و دل

به بزرگی خودتون ببخشید😅

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩دقیقن چی بگم عاخع

خب وقتی میگ میام فوری فاز منفی ور ندار قلب شکسته و استیکر غمگین بزاری ک وای اگه نشه چی ؟ اگ خونوادم فلان و بهمان.....

لازم نیس چیز خاصی بگی مثلا بگو چ شبی بشه اون شب😍یا این ک کلی تدارک میبینم با دستای خوگلم برات😍😂ی همچین چیزایی

از خانوادم متنفرم :)                               🖤Kurdistan 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز