هیچوقت شرکت نمیاد ارزش و اعتبارش رو با تولید یه محصول بی میفیت زیر سوال ببره اکر اینطور بود بین این همه شرکت رقیب رتبه ی اول فروش و میفیت محصول رو کسب نمیکرد
اگر محصولاتش خوب نبدن و مشتری زیاد نداشت و مشتری ها ناراضی بودن کارخونه و انبارش رو گسترش نمیداد این همه محصول جدید تولید نمیکرد و بهترین دستگاه انالیز پوست و موی جهان رو خریداری نمیکرد که کیفیت و اثر گذاری محصولاتش رو با ازمایش های دقیق تر بالا ببره
به نظرت این همه هزینه درصورت داشتن مشتری ناراضی برای یه شرکت منطقیه ؟؟؟
گلم اگر دوست داشتی تماس بگیر باهم در مورد مسکلت صحبت میکنیم و هر کاری از دستم برمیاد انجام میدم که حس وحالت نسبت به محصولات مثبت بشه
ما اینجا یاد گرفتیم حال خوب مشاوره سونده و نتیجه ای که میگیره برامون مهم باشه و اصلا به سود مون فکرم نکنیم و هیچ چیز بالاتر از این نیست که دعای خیر خیلیا که مشکلشون حل شده پشت سرت باشه
09352909701 مشایخی
درخدمتتون هستم عزیزم