2777
2789
پشیمون شو لطفا    

آخه من توی خانواده ایی بزرگ نشدم که با توهین بتونم کنار بیام اینجا وضع فرهنگی خیلی داغونه 

چاوکمید❤️                                                                     ما از تبار بغضیم ، آسودگی روا نیست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ببین من شانسی آنلاین بودم دارم میگم بمون گوش بده دیگه منکر زشتی ها نیستم ولی چیرای خوبم هست مثلا م ...

چشم چشم 😂❤️تو که عشقی 

چاوکمید❤️                                                                     ما از تبار بغضیم ، آسودگی روا نیست
کنار نیا ایگنور کن ولی نمیدونم اگر واقعا اذیتی باشه دوستت دارم💙

منم گلم عزیز دلمی قربونت منم دوستت دارم❤️🤍

خدانگهدار بعد کنکور میام تگت میکنم

چاوکمید❤️                                                                     ما از تبار بغضیم ، آسودگی روا نیست
آخ جون💃💃💃 تاپیک دیالوگ بازیم رو بخون حست عوض میشه😍😘

😂😂😂😂چشم

چاوکمید❤️                                                                     ما از تبار بغضیم ، آسودگی روا نیست
دلخور نشی ادم شوخ طبعی هستم

نه خودمم خیلی شوخم بعد بعضی ها اینجا جنبه ندارن اذیت میکنن

چاوکمید❤️                                                                     ما از تبار بغضیم ، آسودگی روا نیست
@نی_نی_یار_5    سلام عزیزم.تعلیق نکنید.منصرف شده دوستم💙💙💙

قربونت

چاوکمید❤️                                                                     ما از تبار بغضیم ، آسودگی روا نیست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز