2777
2789
عنوان

خودنویس

79 بازدید | 0 پست

من در گذشته متولد نشدم که در اینده بمیرم.

من در گذشته زنده نبودم که در اینده زنده باشم.

من در گذشته و اینده زندگی میکنم.

من هیچگاه زنده نبوده ام.

زندگی ام را در صندوقی دفن در گذشته و اینده کرده ام.

پاهایم را به گذشته بخشیدم و چشمانم را به اینده که راهنمای گذشته ام شود که من کور و بی پا را راه ببرند.

به کدام راه؟.

نه چشمی دارم برای دیدن راه نه پایی برای گریختن از این جهالت بی پایه و پایان واگیر دار!

و من اکنون متولد شدم

و اینگونه ازاد.

🖋دنِ فا سُل 😉

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز