2777
2789
خونه باغ با خونه خودِ آدم خیلی فرق داره

برای من فرق نداره خب هرکسی یه طوریه

ملک شخصیه

مکان عمومی نیست کع

تا دهان مفت و گوش ها مفتن؛ پشت مان حرف مفت بسیار است .🖖🏻🧡آن کس که بداند و بخواهد که بداندخود را به بلندای سعادت برساند/آن کس که بداند و نداند که بداند چون کوزه آب است ولی تشنه بماند/آن کس که نداند و بخواهد که بداند/جان و تن خود را ز جهالت برهاند/آن کس که نداند و نخواهد که بداند/حیف است چنین جانوری زنده بماند/عاشق شعر خنده سرگرمی.💚 درخواست دوستی نده کاربر عزیز⛔❤
معمولا باغ همینه دیگه....ما هم باغ داشتیم خیلیا ازمون کلید میگرفتن میرفتن چه اشکالی داره

آخه جایی که باغه تو روستاست و روستا خیلی کوچیکه و میترسم همسایه ها اعتراض می کنن چون همه اونجا زندگی می کنن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من خودم خوشم نمیاد واقعیتش باع هم مثل خونه ادمه و خونواده همسرمم میشناسم که اگه برن نمیگن بذار امانت داری کنیم بلکه همه چی رو خراب میکنن پس اگه به خودم باشه مطمینا نمیدم و بهانه میارم اما اینکه همسرمم این کارو بکنه مطمین نیستم

من خودم خوشم نمیاد واقعیتش باع هم مثل خونه ادمه و خونواده همسرمم میشناسم که اگه برن نمیگن بذار امانت ...

بله دقیقاً خونه باغ مثل خونه آدمه هیچ فرقی نمی کنه و من خودم به شخصه کلید باغ کسی رو نگرفتم اینا همه برمیگرده به شعور طرف.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز