2789
خونه باغ با خونه خودِ آدم خیلی فرق داره

برای من فرق نداره خب هرکسی یه طوریه

ملک شخصیه

مکان عمومی نیست کع

تا دهان مفت و گوش ها مفتن؛ پشت مان حرف مفت بسیار است .🖖🏻🧡آن کس که بداند و بخواهد که بداندخود را به بلندای سعادت برساند/آن کس که بداند و نداند که بداند چون کوزه آب است ولی تشنه بماند/آن کس که نداند و بخواهد که بداند/جان و تن خود را ز جهالت برهاند/آن کس که نداند و نخواهد که بداند/حیف است چنین جانوری زنده بماند/عاشق شعر خنده سرگرمی.💚 درخواست دوستی نده کاربر عزیز⛔❤
معمولا باغ همینه دیگه....ما هم باغ داشتیم خیلیا ازمون کلید میگرفتن میرفتن چه اشکالی داره

آخه جایی که باغه تو روستاست و روستا خیلی کوچیکه و میترسم همسایه ها اعتراض می کنن چون همه اونجا زندگی می کنن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من خودم خوشم نمیاد واقعیتش باع هم مثل خونه ادمه و خونواده همسرمم میشناسم که اگه برن نمیگن بذار امانت داری کنیم بلکه همه چی رو خراب میکنن پس اگه به خودم باشه مطمینا نمیدم و بهانه میارم اما اینکه همسرمم این کارو بکنه مطمین نیستم

من خودم خوشم نمیاد واقعیتش باع هم مثل خونه ادمه و خونواده همسرمم میشناسم که اگه برن نمیگن بذار امانت ...

بله دقیقاً خونه باغ مثل خونه آدمه هیچ فرقی نمی کنه و من خودم به شخصه کلید باغ کسی رو نگرفتم اینا همه برمیگرده به شعور طرف.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز