2789
عنوان

سردرد

34 بازدید | 1 پست

سلام دوستان من دوروزس هستش سرما خوردم و دکتر برام داروی کدئین تجویز کرده امروز ساعت ۱۲وقت قرصم بود منم ناشتا بودم قرصورخوردم از موقعی که خوردمش تا الان کل سرم سنگین شده و درد میکنه و حالت تهوع هم دارم راهی هست من انجام بدم که حالم بهتر شه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792