mehrokh مدیر استارتر عضویت: 1397/02/26 تعداد پست: 158 عنوان سردرد 34 بازدید | 1 پست سلام دوستان من دوروزس هستش سرما خوردم و دکتر برام داروی کدئین تجویز کرده امروز ساعت ۱۲وقت قرصم بود منم ناشتا بودم قرصورخوردم از موقعی که خوردمش تا الان کل سرم سنگین شده و درد میکنه و حالت تهوع هم دارم راهی هست من انجام بدم که حالم بهتر شه 1400/07/17 | 17:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
hejran1400 عضویت: 1400/06/09 تعداد پست: 1952 جوشونده زنجبیل ، یا چایی زنجبیل، هم برا سردرد خوبه هم حالت تهوع چشم دنیا بشود کور تو مستانه بخند