2777
2789
عنوان

عکس

132 بازدید | 17 پست

عکس رنگی کیا انجام دادن؟مشهد کجا خوبه برم درد داره ایا؟؟کسی نتیجه گرفته بعد عکسس باردار بشه؟

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من مشهد نیستم  ولی انجام دادم.  قبلش شیاف دیکلوفناک گذاشتم و یه بروفن خوردم دردش بد بود ...

ممنون عزیزم در چ حده دردش؟

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍
من ماهی که انجام دادم ماه بعدش باردارشدم انشالله قسمته شماهم

ممنون عزیزم درد داستین؟

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍
ممنون عزیزم درد داستین؟

من قببش نه شیاف استفاده کردم نه مسکن فقط وقتی مایع رو میزنن به لوله هات شکم درد میگیری مثل شکم درد پریودی برای من که قابل تحمل بود

خداشکرت دوقلوهای خوشگلم خوش اومدین به زندگیمون واسه سلامتیشون صلوات میفرستین؟
من قببش نه شیاف استفاده کردم نه مسکن فقط وقتی مایع رو میزنن به لوله هات شکم درد میگیری مثل شکم درد پ ...

بعد چند وقتش باردار شدی گلم؟

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍
دردش قابل تحمل هست اگه بتونی تحمل کنی و استرس نداشته باشی ولی در کل درد داره

شما جواب گرفتی خانومی؟

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز