خانما من ۵ روزی میشه آیودی گذاشتم دلدرد دارم هنوز طبیعیه
فقط 33 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !
1
5
10
15
20
25
30
35
40
♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙
♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙
عزیزم من یکی دو روز دلدرد داشتم. شاید خوب جاگذاری نشده. کاش یه سر دکتر بری
خیلی نیست کمه اونم گاهی پیش متخصص گذاشتم شما چند وقته دارینش
فقط 33 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !
1
5
10
15
20
25
30
35
40
♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙
من دفعه اول که گذاشتم ماه بعد رفتم سونو گفت سر جاش نیست. در آوردمش چندوقت بعد دوباره گذاشتم این دفعه ...
درد داشتی
فقط 33 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !
1
5
10
15
20
25
30
35
40
♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙
عزیزم اگه دردش خیلی نیست تحمل کن ماه دیگه برو سونوگرافی که دیگه خیالت راحت بشه
اره زیاد نیست با معاینه معلوم نمیشه که سرجاش هست یا نخ
فقط 33 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !
1
5
10
15
20
25
30
35
40
♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙
راستش خیلی یادم نمیاد ولی فکر کنم نه. چون اگه دردش شدید بود زودتر میرفتم سونو. فقط گلم تو این یه ما ...
دکتر گفت یکماه رابطه نداشته باشم
فقط 33 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !
1
5
10
15
20
25
30
35
40
♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙