2777
2789
عنوان

افسردگی

244 بازدید | 14 پست

سلام  خانم های عزیز  الان هشت ماهه از مرگ پسر نوزادم میگذره ولی من هنوز نتونستم بااین موضوع کنار بیام هروز افسرده تر میشم  داغونم  کسی هم درکم نمیکنه  ازترس شوهرو بچه هام نمیتونم بروز بدم چون بهم گیر میدن که افسرده نباش گذشته رو ول کن ولی من نمی تونم همش باخودم صحبت میکنم همش پسرمو صدا میکنم همش بخ خدا میگم محمدمو میخوام دارم دیوونه میشم میشه کمکم‌کنین راهکار بدین شاید بهتر بشم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط خدا صبرت بده عزیزم  ، منم همسرم رو هشت ماه پیش از دست دادم متاسفانه تو غربت نتونستم براش عزاداری درستی بکنم تو شوک بودم بعدم همه توقع دارن یه مدت گذشته آدم اروم بشه اما بدتر شدم دلتنگیم بیشتره ، نبودنش رو تازه دارم بیشتر میفهمم . چقد بده دیگران تا گریه میکنی میگن اروم باش گریه نکن . بخاطر اینکه ازم دورن و اذیت نشن سعی میکنم نشون ندم اما خیلی سخته خیلیییی 

اول پدرم فوت کرد هفت ماهه باردار بودم چون فشارخون داشتم نمیذاشتن براش زیاد عزاداری کنم وگریه وهمشو تو دلم ریختم  بعدکه زایمان کردم اونم نزدیک یه ماه زودتر وچشم انتظاری برای دیدن پسرم وفوتش داغونم کرد بعدشم که اذیت کردنهای شوهرم واطرافیان حسابی من از پا انداخت.

حتی به مرگم راضی شدم  شبها باپسرم حرف میزنم میگم بیا دنبالم تا بیام پیشت تنها نباشی  مثل دیوونه ها باهاش حرف میزنم  حتی دیگه نمی تونم نماز بخونم قران بخونم یا دعا کنم.

حتی به مرگم راضی شدم  شبها باپسرم حرف میزنم میگم بیا دنبالم تا بیام پیشت تنها نباشی  مثل د ...

خدا صبر بده حرفات و غمت باعث شد بغضی داشتم ترکید 

میدونی به جرعت میگم کمی از دردت رو لمس کردم 

ایشالله نوه عزیزتون سالم باشه سایتون بالا سرش باشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز