2789
عنوان

سلام

17 بازدید | 0 پست

سلام دوستان من سن روزه که دلپیچه واسهال دارم وحالت تهوع شدید ولی بالا نمیارم گاهی بی اشتها میشم گاهی میل به غذا که دارم چند لقنهیا قاشق میخوررم حالت تهوع پدرمو دراورده احساس میکنم دلم منفجرمیشه دلم با معده ام ورم میکنه ازشکمم بزرگترمیشه کروناس ؟؟یکمم بدم داغ میشه وبی حال هم میشم ؟دوتا بچه کوچیک هم دارم پسرم سه سالشه که اونم چند روزه اسهال وابریزش بینی داشت خوب شده دخترمم ۲۰ ماهشه ابریزش بینی والانم اسهاله ابریزش بینیش قطع شده خودمم بیماری اسم هم دارم ؟؟😭😭😭😭😭😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792