2777
2789
عنوان

کرونا

219 بازدید | 10 پست

بچه ها ما یه ماه پیش کرونا گرفتیم 


مامانم اصلا دکتر نرفت متاسفانه و خود درمانی کرد 

الان هنوز در روز خیلی سرفه می‌کنه و هیچ علائم دیگه نداره 

دکتر نمیره به نظرتون خطر ناکه

پدرم هم رمدسیویر دریافت کرد چون درگیری داشت 

الان هم بعد یه ماه جوش های ریز رو پاش و دستش زده شده و خارش شدید داره ورم کرده البته امروز کمتر شده 

در مورد پدرم و مادرم راهنمایی کنید 

عزیزم کاش راضیش کنی برن دکتر

یعنی بعد یه ماه خطرناکه ؟؟ 

اصلا نمیره ما تو این کرونا کلا وسواس گرفتیم 

با اینکه با بابام می‌رفت دکتر هر چی بهش گفتم سی تی بگیره 

اصلا گوش نداد 

نمی‌دونم چه مشکلی با دکتر رفتن داره 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی بعد یه ماه خطرناکه ؟؟  اصلا نمیره ما تو این کرونا کلا وسواس گرفتیم  با اینکه با باب ...

من ۲۶ روز کرونا دارم هنوز سرفه میکنم دکتر بهم عکس ریه نداد ولی ای کاش میداد میرفتم مطمعن میشدم.

الان ضعف و تک سرفه دارم،

دکترکه داروئی نداره ،،،،،،،حتماً دمنوش کندربدیدبخوره،،،،،وهمچنین شربت زوفا ازعطاری بگیرید،،،،،،داروهای دکتراگه تاثیر داشت روزی ۶۰۰فوتی نداشتیم

راستی داروی امام کاظم هم بدید

من ۲۶ روز کرونا دارم هنوز سرفه میکنم دکتر بهم عکس ریه نداد ولی ای کاش میداد میرفتم مطمعن میشدم. الا ...

دقیقا مثل مادرم 

آن شاء الله زودتر خوب شین 

ولی به نظرم طبیعی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز