بچه ها ما یه ماه پیش کرونا گرفتیم
مامانم اصلا دکتر نرفت متاسفانه و خود درمانی کرد
الان هنوز در روز خیلی سرفه میکنه و هیچ علائم دیگه نداره
دکتر نمیره به نظرتون خطر ناکه
پدرم هم رمدسیویر دریافت کرد چون درگیری داشت
الان هم بعد یه ماه جوش های ریز رو پاش و دستش زده شده و خارش شدید داره ورم کرده البته امروز کمتر شده
در مورد پدرم و مادرم راهنمایی کنید