2777
2789
عنوان

تنهایی

39 بازدید | 2 پست

سلام بچه ها حالم خوب نیست خیلیی حالم بده 

بچه ها من بین هیچ کسی محبوبیتی ندارم هیچ ادمی دور و برم نیست .مامانم هر از گاهی بهم میگه بین دوستام محبوبیتی ندارم .مامانم فکر میکنه من یک دختر گوشه گیرم که هیچ پسری یا دختری نمیتونه باهام بسازه بچه ها من خیلی زود عصبی میشم بعضی وقتا میشم مثل ادمایی که کینه به دل دارن از همه دنیا خیلیی سخت زندگی کردم و لب تر کردم من خودمو خیلی اذیت میکنم نمیدونم نقصیر کیه نمیدونم چجوریه که من انغدر تا یکم خودمو شل میگیرم اشکم در میاد من هیچ وقت نمیدونم حرف دلمو درست به بقیه بفهمونم یک وقتایی دلم میخاد سر خودمو بکنم بزارم کنار .شاید بقیه درست میگن من خیلی بدم شاید خیلی ضعیفم  .امسال کنکور دارم و خیلی درس میخونم همیشه خیلی درس میخوندم یک وقتایی حالم خیلی خوبه به خودم میگم به درک که دور و برم هیچ پسر و دختری نیست به درک 

من میترسم از تنهایی میترسم هیچ کسی پیدا نشه که دوسش داشته باشم میترسم هیچ یاری نداشته باشم 

هر چیزی به موقع خوش اتفاق میوفته الان فقط رو کنکورت تمرکز کن تا پشیمون نشی بعدا.

تو دانشگاه کلی دوست خوب پیدا میکی🤍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز