2777
2789
عنوان

کات

365 بازدید | 11 پست

امشب کات کردم... خیلی حالم بده... ۷ سال باهاش بودم خوب بود خوب بودم اما هربار بهش میگفتم بیا جلو میگفت نمیتونم و دستم خالی بزار یکم پول جمع کنم ۴ صبح میرفت سرکار تا ۱۰ شب همه جوره خوب بود اقا بود اما بی محل و بی حوصله تو رابطه فقط قربون صدقه بلد بود و تمام...دیر میومد حرف میزدم خابش میبرد یا میگفت سرم درد میکنه و ناچار میشدم میگفتم بخاب ولی تا کی دیگه این رابطه سرد رو باید ادامه میدادم من ک چیزی نخواستم ازش😔😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ی تلنگر بود اگه واقعا دوست داشته باشه میاد سمتت درست میکنه همه چیو

نه . فکر نمیکنم. احساسم میگه خسته شده بود.. چون دو ، سه بار قبلا بحثمون شده بود مایی ک نمیتونستیم ۱ ساعت باهم حرفدنزنیم و پیام ندیدم ب یک ماه رسید سر بحث های الکی تولدمو حتی تبریک نگفت با گریه بهش زنگ زدم و گفت یادم بوده اما خواستم ب تصمیمت احترام بزارم

نه . فکر نمیکنم. احساسم میگه خسته شده بود.. چون دو ، سه بار قبلا بحثمون شده بود مایی ک نمیتونستیم ۱ ...

عزیزم..

ایشالا هرچی صلاحه پیش بیاد

خوشبخت بشی

حال دلت خوب باشه

♥️Mehdim♥️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز