2777
2789
عنوان

چی کنم؟

90 بازدید | 14 پست

واسه تولد دوستم براش فندک خریدم 

امروز رفتیم بیرون دیدم همون فندک تو دست دوستشه خواستم بگم عه توام همین فندک و داری یهو حرف زد یادم رفت یکم ناراحت شدم اگه کادوی منو داده به دوستش مامانم میگه بیخیال اگه کادوی اون بود اون داشت بده به هرکی 

ولی ناراحتم خب 

بنظرتون ازش بپرسم اون همون فندک بود؟ ضایس؟ چجوری بپرسم؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میخوام بفهمه که من حواسم بوده و فهمیده اخه

عزیزم اون اصلا براش مهم نیست اگه بود اینکارو نمیکرد...با این کار فقط اعصابت خراب میشه همین

باید از سمت خدا معجزه نازل بشود...                                          تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود...                                            
عزیزم اون اصلا براش مهم نیست اگه بود اینکارو نمیکرد...با این کار فقط اعصابت خراب میشه همین

دیگه تولداش براش کادو نمیخرم کوفتم نمیخرم براش اصن

منم واسه همین میگم بپرسم ضایع شم چی 

اشکال نداره بپرس

بزار دهنت اروم بشه 

بگو فندک دوستت چقدر شبیه کادویی بود که من بهت دادم 

یا بگو فندکتوووو ببینم 😂 با شوخی و خنده

بیا خوب باشیم.....؛
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز