2777
2789
عنوان

سربازی

130 بازدید | 1 پست

سلام خانوم ها یه سوال داشتم کسی رو داشتید پادگان لویزان تهران خدمت کنه؟من نامزدم قراره بره اونجا.آموزشی عجب شیر بود. میخواستم بدونم سربازی اصلی رو میتونن گوشی ببرن؟پادگان سخت گیریه یا ن؟من خیلی نگرانم🥺

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792