2777
2789
عنوان

سیسمونی

139 بازدید | 15 پست

سلام گل های تو خونه

لباس سایز چند و چندتا بایستی گرفت نی نی من  ابان بدنیا میاد باید چجور لباسی بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید 

اول برای خودت بعد برای حاجت من اللهم صل علی محمد و آل محمد الهی آمین  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه ست بیمارستانی دو دست صفر ، سه دست یک ، سه دست دو و اینا ... لباس تابستونی ، زمستونی ، پلیور ، کاپشن ، بافت ، سویشرت 

خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.

ی  سایز صفر  سایز یک و دو و سه از هر سایز دودست  

تو هوای سرد سرهمی  خیلی خوبه   کلاه هم بگیر 

گاهی با خود می اندیشم آیا آقا منتظر ۳۱۳ یار است یا ۳۱۳ مادر که برایش سرباز تربیت کنند؟ و هر بار به خودم میگویم تربیت چه قدر کار دشواری است😔😔
یه ست بیمارستانی دو دست صفر ، سه دست یک ، سه دست دو و اینا ... لباس تابستونی ، زمستونی ، پلیور ، کاپ ...

ست بینارستانی چیه؟

من‌ مادر دو فرشته آسمانیم💫💫 یکی در دستان خدا آرمیده و دیگری در آغوش من💞 

سرهمی بگیر حتما نخی و مخمل کلاه و جوراب و اینا ولی برای بیمارستان دودست لباس سایز یکخ و صفربگیر شلوارم زیاد لازمت میشه بادی و آستین بلند بگیر چون تابرج ۲لباس نازک و رکابی لازمت نمیشه.کلاه بگیربراش دستکش

من عشق آرزو کردم تو برآورده شدی❤

اگه دونه ای میگری بنطر من یا زیر پیرهن بگیر یا تاب دوتاش لازم نیس  تو زمستون شورت عینکی بدردت نمیخوره 

سعی کن یقه هاشون دکمه داشته باشه یا ازین حالتا که قایقیه  چیه  ازونا که موقع تعویص لباس ادیت نشی  شلوار پادار یا  جواراب تک بگیر برا بیرون   سرهمی مخمل بخر برا بیرونش و کیسه خواب  

گاهی با خود می اندیشم آیا آقا منتظر ۳۱۳ یار است یا ۳۱۳ مادر که برایش سرباز تربیت کنند؟ و هر بار به خودم میگویم تربیت چه قدر کار دشواری است😔😔
ست بینارستانی چیه؟

اره دیگه کلاه و شلوار و اینا همه با هم سته میبری بیمارستان یه نی نی با همون لباس تحویل میگیری🙃🙃🙃

خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.

اره دیگه کلاه و شلوار و اینا همه با هم سته میبری بیمارستان یه نی نی با همون لباس تحویل میگیری🙃🙃🙃

😍

اها یعنی ازین‌پک ها. چندپارچه؟ 

میگم لازمه؟ ست بودنش میگم. اگه ما فیلمبرداری داشته باشیم، تنش میکنن؟ یا با اونا عکس میگیرن؟ یا تو قنداق میپیچینش؟

من‌ مادر دو فرشته آسمانیم💫💫 یکی در دستان خدا آرمیده و دیگری در آغوش من💞 
اگه دونه ای میگری بنطر من یا زیر پیرهن بگیر یا تاب دوتاش لازم نیس  تو زمستون شورت عینکی بدردت ن ...

چقدر امضات قشنگه

من‌ مادر دو فرشته آسمانیم💫💫 یکی در دستان خدا آرمیده و دیگری در آغوش من💞 
😍 اها یعنی ازین‌پک ها. چندپارچه؟  میگم لازمه؟ ست بودنش میگم. اگه ما فیلمبرداری داشته باشیم، ...

نه صرفا ولی خو نی نی با اون خوشگل تره دیگه 🥺♥️😍 فک کنم از ۶ پارچه هست تا ۱۲ پارچه کلا یه لباس باید تو ساکت بزاری تنش کنن دیگه همین ستو بزاری تنش میکنن

خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.

نه صرفا ولی خو نی نی با اون خوشگل تره دیگه 🥺♥️😍 فک کنم از ۶ پارچه هست تا ۱۲ پارچه کلا یه لباس باید ...

اخه من وسواسم😅خودم و نی نی باید ب محض رسیدن ب خونه لباسامون عوض شه🤭 دارم فک میکنم ست خوشگلش خونه اومدیم بپوشونم.

من‌ مادر دو فرشته آسمانیم💫💫 یکی در دستان خدا آرمیده و دیگری در آغوش من💞 
اخه من وسواسم😅خودم و نی نی باید ب محض رسیدن ب خونه لباسامون عوض شه🤭 دارم فک میکنم ست خوشگلش خونه ا ...

خب آره اینم میشه 😍♥️

خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز