2777
2789
عنوان

شپش سر

137 بازدید | 14 پست

خانما من باشگاه میریم بدون شال و روسری ورزش میکنم صبح که موهامو شونهزدمدیدم یه چیز سفیدی ته موهامه هرکاری کردم نرفت خارش هم دارم قسمتی که خارش گرفتمو نگاه کردم هیچی نبود پشت گوشامم دیدم چیزی نبود به مامامانم چیزی نگفتم به نظرتون چیکارررر کنممممم😭

به مادرت بگو که نگاه کنه موهات رو 

غم سنگین سِمجی تمام ذهنم و حتی حس می‌کنم خون و استخوانم را اشغال کرده است . و عمیقا نمی‌دانم چه غمی . اما حس می‌کنم ؛ غم جُدایی . نه جدایی من از یک خاک معلوم . نه جدایی من از تو . و نه جدایی تَن از تن . جدایی انسان از انسان . دوری انسان از خودش ،دوری دو انسان که در پشتِ میز کافه‌ای نشسته‌اند🤍🖇

اینجوری نیس بگی نبود مشکین و زود فرار میکنن زیر مو من دخترم گرفت از ۷تا ۹صب تا چراغ قوه موبایلم میگشتم تو سرش تا یدونشو پیدا کردم وقتی ماشین کردم سرشو شاید۳۰تابودن

تاپیک اوتیسم و تاخیر گفتار و تجربم رو بخون شاید بدردت بخوره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شامپو شپش از داروخونه بگیر هرروز بشور و شونه کن

  هیچ چیز از هیچکس بعید نیست پس از همدیگه بت نسازید...😇اگه تینا صدام کنی خوشحال تر میشم💚😁                                    

دکتر نشون بده.اگه تخم شپش باشه ازهمین حالا جلوشو بگیر.چرا به مامانت نمیگی که ببینه موهاتو .بعدم شپش پرواز که نمیکنه از طریق برخورد وسایل از ی مو ب موی دیگ منتقل میشه مثله برس گیره شونه و..

بر حموم موهاتو دوسه با شونه کن من دخترم داشت همین کار کردم درضمن دوقاشق اسپند بریزتوابجوش مثل چایی درست کردن بزارسردکه شد بزن به موهات هیچ ضرری نداره آبه رواتیشه

دیگه هرتاپیکی روپربازدید نکنین باتچکر😍😍
اینجوری نیس بگی نبود مشکین و زود فرار میکنن زیر مو من دخترم گرفت از ۷تا ۹صب تا چراغ قوه موبایلم میگش ...

قبول دارم مامانم گفت چیزی سر کن شپش میگیری گوش ندادم 

عزیزم بااسپند تموم شپش هاازبین میره شامپوی شپش خیلی مضره

این بار دومه میگیرم بار اول سرم و بستم به روغن و اب اسپند ولی دوماه تمام درگیر بودم این سری دیگه خستمه دنبال سریعترین راهم

از داروخانه شانه ی مخصوص شپش بگیرین و موهاتونو شونه بزنید. سه چهارروز پشت یرهم شونه کنید تموم میشه

تمام شپش ها و تخم ها از سرتون میریزه


موهاتونو تقسیم کنیذ که همه جاش شونه بشه حتما و ملحفه زیرتون پهن کنید یا تو حمام شونه کنید چون میریرن زمین دوباره نیان تو موهاتون


سونه ک میزنید از خارش میفته سرتون و راحت میشید.

این بار دومه میگیرم بار اول سرم و بستم به روغن و اب اسپند ولی دوماه تمام درگیر بودم این سری دیگه خست ...

اره واقعا ادم خسته میشه از دست این شپشا من خودم الان ۱۶سالمه تو ۹سالگی و ۶سالگی هم شپش داشتم خیلی بد بود

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چرااااااا

r14799643 | 19 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز