2789
عنوان

لطفا...

57 بازدید | 2 پست

دوستان کرونا گرفتم لطفا برام حمد شفا بخوانید...ممنون

چه فرقی می کند بهار باشد یا تابستان.....وقتی چونان برگهای پاییز تمام خاطراتمان را تکاندی و رفتی ....از آن روز زمستانی ترین برف بر من و امیدم می بارد
کرونای چینی یا انگلیسی یا دلتا کدومشون ؟

دلتا

چه فرقی می کند بهار باشد یا تابستان.....وقتی چونان برگهای پاییز تمام خاطراتمان را تکاندی و رفتی ....از آن روز زمستانی ترین برف بر من و امیدم می بارد
علامش چیه

چون همه خانواده گرفتن ما هم گرفتیم

هر کدوم ی جوره

همسرم الان سه روزه فقط لرز داره و بی حاله

ولی خودم گلوم درد میکنه و سرفه میکنم و قلبم درد میکنه

.....کسایی که زودتر از ما گرفتن بیشتر بدن درد و تنگی نفس و سرفه 

چه فرقی می کند بهار باشد یا تابستان.....وقتی چونان برگهای پاییز تمام خاطراتمان را تکاندی و رفتی ....از آن روز زمستانی ترین برف بر من و امیدم می بارد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز