2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جنین😝

اره منم جنین میبینم

  ایرانم 💔🖤سراپا اگر زرد و پژمرده اییم  ولی دل به پاییز نسپرده اییم💔چو گلدان خالی لب پنجره  پر از خاطرات ترک خورده اییم😔اگر داغ دل بود ما دیده اییم🖤  اگر خون دل بود ما خورده اییم😢💔 اگر دل دلیل است آورده اییم  اگر داغ شرط است ما برده اییم😔🖤اگر داغ دل بود ما دیده اییم🖤 اگر خون دل بود ما خورده اییم😢اگر دل دلیل است آورده اییم💔 اگر داغ شرط است ما برده اییم😢💔🖤

یه پسر که یه کوله رو دوششه🤪

🍀تا در طلب گوهر کانی؛کانی  _تادر هوس لقمه نانی؛ نانی این نکته رمز اگر بدانی؛ دانی _آن چیز که در جستن آنی ؛آنی      (مولانا)      🌹🌷🍃                                                  شاید شیطان هم عاشقه حوا بود که به آدم سجده نکرد🍀
منم جنین میبینم😁

آفرین پس مثل خودمی 👌🤝😄

 #یه_نصیحت‌_دوستانه‌🤔 می‌دونی رفیق؛حقیقتش‌ اینه که هممون‌ یه روزی پیر میشیم‌...نه چهره‌ای که الان داریم برامون می‌مونه نه این بر و بازو‌ و هیکلی‌ که احیاناً به هم زدیم!☝️اون روزی که این سرمایه‌ها از دست بره، دیگه فقط خاطره‌هایی که باهاشون‌ ساختیم مهمه‌...👈 اینکه‌ هیکل و قیافه و از همه مهم‌تر دلمون رو برای چی گذاشتیم وسط ؟؟❌برای رابطه‌های نادرست؟❌برای آدمای نادرست؟❌برای کارای‌ نادرست؟چند ثانیه خودِ پیر‌ و از رنگ و رو افتاده‌‌مون رو تصور‌ کنیم؛ چی از دست دادیم تو این‌ سال‌ها...؟؟ درست زندگی کنیم،همونطور که خدا ازمون خواسته...

منم جنین میبینم

  به تو از دور سلام ،به سلیمانِ جهان از طرف مور سلام!😢♡ به تو از دور سلام ، به حسین از طرف وصله یِ ناجور سلام😔! به تو دلبسته شدم!! به شبایِ جمعه کربلا وابسته شدم ...  به تو دلبسته شدم !!به خدا من از همه به غیر تو خسته شدم 😢حسین اقام ♡همه میرن تو میمونی برام ...☆              شنیدم پنجره فولادت کربلا میده♡ سلام زندگی ،سلام عشق من؛ الاسلام علیک حجت بن الحسن...♡                                                                                                                     ♡الهی و ربی من لی غیرک؟!♡ (ای مبعود من!،مگه من جز شما چه کسی رو دارم!؟♡)در کدامین نخلستان هستی با دلدار خود بـه راز و نیاز نشسته اي؟در کدامین چاه سر فرو برده و راز دل می گشایی؟کاش می‌دانستیم بیت الاحزانت را کجا برپا کرده اي! یا امام زمان(عج)☆♡
ببین ترس تودلم افتاد 

ولشکن بابا ایناهمه خرافاتن

            می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه🤔؟😇لبخندی که بی اراده رو لب های یک عاشق  😍نقش می بندهتا در نهایت سکوت فریاد بزنهدوستت دارم🥰❤❤❤❤💞    🌺حسبی الله لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم🌺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز