2777
2789
عنوان

رابطه

267 بازدید | 14 پست

سلام توروخدا هرکی میدونه کمکم کنه .

من هفته قبل پریودیم تموم شد و بعدش رابطه داشتم و بعد ۲۴ ساعت قرص اورژانسی خوردم.۲ روز بعد هم گرمی جات زیادی خوردم .حالا ترشحات قهوه ای تیره از واژن در میاد .لطفا توروخدا بگید چیه .میترسم باردار شده باشم .اینا چی هستن ک میان؟؟؟؟

داری پریود میشی ، تا یکسال هم پریودت نامنظم میشه

پسر کوچولوی من آلرژی داره ، بهونه خوراکی های خوشمزه رو میگیره اما نمیشه بخوره خیلی غصه میخوره😔پسر کوچولوی ۱ ساله من🥺💗خیلی مظلومه لطفا برای برطرف شدن آلرژیش نفری یدونه صلوات بفرستید،فرستادید بهم بگید منم بفرستم براتون❤️ممنونم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


داری پریود میشی ، تا یکسال هم پریودت نامنظم میشه

یعنی قرص درست کار کرده ؟

اخه یه جایی خوندم ترشحات قهوه ای میتونه نشانه بارداری خارج از رحم باشه 

الان میترسم

میخوای پریود شی چیزی نیست . یا پریود شدی . معمولا بعد قرص اورژانسی پریود میشی اما درست حسابی نه لک میبینی

جدیدا فقط تو ترافیک پشت همیم . تنهای تنهاییم. به دیوارم نمیشه اعتمادکرد بهش تکیه کرد😔😔😶😶
بلافاصله بعد از پاک شدن احتمال بارداری خیلی کمه. قرصهای اورژانسی هم کلإ بدنو بهم میریزن. 

پاک شدن چی.من ۲۴ ساعت بعد قرص رو خوردم .این ترشحات قهوه ای نشونه پریودی هست یا بارداری خارج از رحمگ

یعنی قرص درست کار کرده ؟ اخه یه جایی خوندم ترشحات قهوه ای میتونه نشانه بارداری خارج از رحم باشه&nbs ...

آرع تا یک هفته بعد از خوردن قرص پریود میشی

پسر کوچولوی من آلرژی داره ، بهونه خوراکی های خوشمزه رو میگیره اما نمیشه بخوره خیلی غصه میخوره😔پسر کوچولوی ۱ ساله من🥺💗خیلی مظلومه لطفا برای برطرف شدن آلرژیش نفری یدونه صلوات بفرستید،فرستادید بهم بگید منم بفرستم براتون❤️ممنونم
چرا قهوه ای تیرس ؟؟

بخاطر قرصه هول نکن

پسر کوچولوی من آلرژی داره ، بهونه خوراکی های خوشمزه رو میگیره اما نمیشه بخوره خیلی غصه میخوره😔پسر کوچولوی ۱ ساله من🥺💗خیلی مظلومه لطفا برای برطرف شدن آلرژیش نفری یدونه صلوات بفرستید،فرستادید بهم بگید منم بفرستم براتون❤️ممنونم
مرسی از راهنمایتون❤

فدات گلی🌺💕

پسر کوچولوی من آلرژی داره ، بهونه خوراکی های خوشمزه رو میگیره اما نمیشه بخوره خیلی غصه میخوره😔پسر کوچولوی ۱ ساله من🥺💗خیلی مظلومه لطفا برای برطرف شدن آلرژیش نفری یدونه صلوات بفرستید،فرستادید بهم بگید منم بفرستم براتون❤️ممنونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز