2777
2789
عنوان

خیانت

440 بازدید | 9 پست

سلام بچه ها

پیشنهاد بدید جای من بودین چیکار میکردین

همسرم داروخونه داره 

یکی از پرسنلش که یه دختر ۳۷ساله مجرد بهش بارها پیام های غیر کاری و به قولی نخ داده

من تلفن کردم دختره رو شستم گذاشتم جلو آفتاب خشک شه

ولی همسرم دوساله هی قول میده اخراجش میکنم نمیکنه

کلی هم تو داروخونه بهش اختیار داده طوری که به بقیه ۱۳نفر پرسنل اون دستور میده

بارها موقع دعوا به من گفته برو 

ولی یبار به اون چیزی نمیگه


چه کاری انجام بدم که اخراجش کنه شما بودین چه کار میکردین؟!؟؟؟؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگو میام داروخانه رو روی سر خودتو اون زنیکه خراب میکنم و همینجور با تاکید بگو بترسونش بگو فردا میام اونجا فقط اون زنیکه رو ببینم ببین چه آتیشی برپا کنم آبرو برات نمیذارم توی همکارات بگو دیگه هیچی برام مهم نیست

یه چی میگیا نمیشه من با ناز و خواستن رفتم تا جنگ و دعوا هرکار کردم نمیخواد دست برداره چاره چیه

استارتر نوشته که شوهرشون به اون خانوم پیام داده . ب نظرت این خانم رو اخراج کنن رفتار شوهرش درست میشه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792