2777
2789
عنوان

درد دل

30 بازدید | 2 پست

سلام ببخشید من دلم گرفته میخوام با یکی درد دل کنم هیچ کس نیست گفتم اینجا بنویسم البته مشکل مهمی نیست ولی ناراحت شدم واقعا اول اینو بگم که ببخشید خیلی طولانی مینویسم و دوم اینکه ممنونم از همه اونایی که وقت میذازن میخونن و جواب میدم خیلی ممنون

من یه خواهر دارم از من کوچیکتره تازه ازدواج کرده  خیلی دختر خوبیه مهربونه تا حالا خیلی برای من زحمت کشیده دوسش دارم و از ته دلم خوشحالم که ازدواج کرده کلی یه خصوصیتی که داره و خیلی بده اینه که کلا ادم متکبریه و نمیدونم چجوری بگم یه جورایی خشکه و اصلا خوش برخورد نیست یعنی آداب معاشرتش خیلی خیلی بده البته با بعضی افراد خیلی هم خوبه برای ازدواجش منم تا جایی که در توانم بود براش زحمت کشیدم شوهرم هم خیلی هواش رو داشت خیلی زحمت کشید واقعا البته اینو هم بگم که رابطه شوهرم با خواهرم اوایل خیلی عالی بود ولی بعد دیگه خیلی باهم خوب نبودن و گاهی بحثشون میشد حالا بماند بحثهای گذشته زیاده اما چیزی که من رو ناراحت کرد این بود که چندروز پیش مادرم گفت خواهزت گفته شوهرش نهار بیاد گفته تو و شوهرت هم بیاین من اول گفتم نه ولی بعد قبول کردم و رفتیم وقتی که رفتیم تمام مدت خواهرم کار داشت و به ما محل نمیداد البته اکثر اوقات همینجوره و بعد هم شوهرش دو ساعت طول داد تا اومد ما هم معطل بودیم و اصلا نه خودش نه شوهرش کوچکترین عذرخواهی نکردن هیچی هیچی نگفتن و غیر از اون اینم اضافه کنم که راجع به مراسمش و تمام زحمتهایی که من و به خصوص همسرم کشیدیم یه تشکر کوچیکم نکرد من خیلی ناراحت شدم شوهرمم بیشتر از من وقتی این قضیه رو به مادرم گفتم شوهرمم کلی با مادرم صحبت کرد بعد مادرم اول گفت اره راست میگین ولی این مدلش همینه و کلی حرف دیگه بعد هم که به خواهرم گفته بود اونم کلی ناراحت شده بود که من دعوت نکردم گفتم بگو بیان بعد هم شوهر من فکر کرده بوده من باید بهش خبر بدم برای همین دیر کرده منم همیشه کار دارم بعد هم من مگه کم براشون کار کردم مگه ادم باید به رخ بکشه و کلی حرفهای دیگه به مادرم زده بود و مادرم حالش بد شده بود و این وسط ما شدیم گناهکار و اصلا نمیدونم خیلی خیلی ناراحتم بعد هم آخرش خواهرم با من حرفی هم نزد که از دلم دربیاره یعنی کلا ما بدهکار شدیم شوهرمم خب بلاخره مرد غرور داره خیلی بهش برخورده بود منم واقعیتش توی دلم خیلی ناراحت شدم حالا حرفها زیاده این چکیده بحث بود فقط میخوام ببینم شما هم حق رو به من میدین یا به نظرتون منم اشتباه کردم 😔😔😔

ما هفتا خواهریم من خواهره آخرم تقریبا مثله خواهره شمام خواهرم همیشه میگن توآداب معاشرت بلد نیستی عیب ...

خب درسته هرکسی یه جوره ولی به نظرم یه چیزایی دیگه حداقلهاست دیگه یه چیزهایی رو باید رعایت کرد به خصوص جلوی شوهزم که غریبه است خیلی بهش برخورده بود میگفت من دیگه نمیام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دیوونه شدم

mmahsaa32 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز