2777
2789
عنوان

رفلاکس

684 بازدید | 63 پست

سلام من رفلاکس شدید دارم یعنی جوری هست زندگیمو مختل کرده شب وروز ندارم میترسمم برم اندوسکوپی کسی بوده رفلاکس داشته باشه خوب شده باشه تو روخدا بگید اگه خوب شدید چیکار کردید

❤خـدای‌قشنگم گشایشی ایجاد کن برای دلهایی که با بغض صدایت میکنند🌱
وااای یعنی 5سال بس که دکتر رفتمو دارو خوردمو افاقه نکرد  ماه پیش رفتم ی دکتر اقای مسنی بودن ی ...

علائم رفلاکست چیا بود ؟ اندوسکوپی هم داده بودی؟

❤خـدای‌قشنگم گشایشی ایجاد کن برای دلهایی که با بغض صدایت میکنند🌱

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وااای یعنی 5سال بس که دکتر رفتمو دارو خوردمو افاقه نکرد  ماه پیش رفتم ی دکتر اقای مسنی بودن ی ...

عزیزم دستور مصرفشو میگید ؟ چندتا قوطی خوردید؟

گر نگهدار من آن است که من میدانم.      شیشه رادربغل سنگ نگه میدارد
علائم رفلاکست چیا بود ؟ اندوسکوپی هم داده بودی؟

من ببخشید خیلی عذر میخام اصلا آروغ نمیزدم همش فکر میکردم از ریه امه اخه نفسم خیلی میگرفت خیلیییا بعد سمت چپم زیر سینه امم باد میکرد 

پیش ی دکتر دیگه قبل این آقا رفتم بهم وقت آندوسکوپی داد نرفتم ترسیدم واقعیت 

من ببخشید خیلی عذر میخام اصلا آروغ نمیزدم همش فکر میکردم از ریه امه اخه نفسم خیلی میگرفت خیلیییا بعد ...

اسید معدتون هم میومد تا گلو؟ من شب وروز این مشکلو دارم با سوزش شدید مری و تنگی نفس

❤خـدای‌قشنگم گشایشی ایجاد کن برای دلهایی که با بغض صدایت میکنند🌱
زیاد نه ولی بله بعضی وقتا میومد دکتر رفتین؟  چی گفتن؟

دکتر رفتم یه دوره دارو داد خوردم خوب بودم دوباره برگشت گفت اگه خوب نشدی باید بیای اندوسکوپی که میترسم دریچه معده و مری شل شده باشه چه خاکی تو سرم کنم یک دفعه اینجوری شدم اصلا من مشکل معده نداشتم

❤خـدای‌قشنگم گشایشی ایجاد کن برای دلهایی که با بغض صدایت میکنند🌱
عزیزم من 1 قوطی خوردم هر 8 ساعت 1قاشق چایی خوری اصلانم ضرر نداره ترکیباتش عسل هستو آلوورا 

ممنونم ،شرمنده اروغ زدن خوبه مگه؟

گر نگهدار من آن است که من میدانم.      شیشه رادربغل سنگ نگه میدارد
دکتر رفتم یه دوره دارو داد خوردم خوب بودم دوباره برگشت گفت اگه خوب نشدی باید بیای اندوسکوپی که میترس ...

عزیزم همش از اعصابه 

از کجا میدونی ممکنه شل شده باشه دور از جون. 

نکنه واسه منم شل شده😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز