2789

مشکلات زیادددد دارم ولی هیچ وقت احساس بدبختی نمیکنم.

من خوشبختم چون خدا را دارم.😍🙂

مشکلاتم هر چقد  بزرگ باشن خدام از مشکلاتم بزرگتره.

بدبخت فقط شیطانه ک ناامیده.

تا خدا و اهل بیت علیهم السلام رو دارم خوشبخترینم🙂


 بابا گره ای که با دو رکعت نماز و یکم دلبری کردن از خدا باز میشه رو چرا با دست و دندون می افتی به جونش ؟!
مشکلات زیادددد دارم ولی هیچ وقت احساس بدبختی نمیکنم. من خوشبختم چون خدا را دارم.😍🙂 مشکلاتم هر چق ...

خب من خدا رو دارم

اهل بیت و اینا رو هم هیچکس به اندازه من قبولشون نداره

ولی کو خوشبختی ؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خب من خدا رو دارم اهل بیت و اینا رو هم هیچکس به اندازه من قبولشون نداره ولی کو خوشبختی ؟

وقتی آرامشی ک با خدا بگیری ارزشش خیلی بیشتر از اون سختی هایی هست ک داری.


ان شاء الله ک مشکلاتت همه حل شن🤗

 بابا گره ای که با دو رکعت نماز و یکم دلبری کردن از خدا باز میشه رو چرا با دست و دندون می افتی به جونش ؟!



السلام علیک یا علی بن الموسی الرضا المرتضی


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِ‏ 


وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى  الصِّدِّیقِ الشَّهِیدِصَلاَةً کَثِیرَةً تَامَّةً زَاکِیَةً 


مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ‏.

فرشته ساداتم /     تا خدا هست و خدایی میکند / مجتبی مشکل گشایی میکند   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز