2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

امشب گفتم اگه ندارید از این خونه بزم خودمو ميشکم یه عوضیه  زمدگيمون رو نابود کرد ابزومون رو برد زیر خط فقر برده مون و هیچ حوزه نمیتونم کاری بکنم 

☘💝خدا جون ببخشید که یادمون میره بگیم شکرت یا ممنون💞 خدا جون رودست خوردن بده کمکمون کن 💞خداجون امیدهیچ کسی رو ناامید نکن                  ☘💖صلوات یادت نره🌷 ☘  امید ماروهم ناامید نکن                                           که امیدم به خودته خداجون ☘                               ☘خداجون حاجت هامون رو همراه                                       سلامتی و دلخوش بده☘                                                  الهی امین😘😍                  
حرفای امیدوار کننده زدن که کشکه ولی اول یه دوره پیش مشاور برو یه جلسه نه هاااا یه دوره اگه فایده ای ...

من خودم مشاورم

ولی دیگه نمیتونم ادامه بدم

دیگه بریدم

دیگه نمیکشم

فقط مرگ 

یه جوراب باباتو ک نشسته بردار 

برو زیر پتو 

پتو رو بکش رو خودت جوراب رو هم بزار کنار دماغت


قشنگگگگگگگ میمیری

واقعا نون دلتون و میخورین ! اگه فکر کردین جایی دل کسیو شکوندین بی جواب میمونه کافیه ۱ سال صبر کنین ببینین همون بلا سر خودتون میاد...حتی بدتر:) 
من خودم مشاورم ولی دیگه نمیتونم ادامه بدم دیگه بریدم دیگه نمیکشم فقط مرگ  


چه ربطی داره😐

تو رشته ماهم وقتی وکلا کارشون گیر میکنه میرن یه وکیل دیگه میگیرن دو تا مغز بهتر از یه مغزه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز