2789
   

شیویت😐🤣

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

هن؟! 😐😂

🌱☘🍀🌵🌵🌵🌵هیچ بیا گل

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 
🌱☘🍀🌵🌵🌵🌵هیچ بیا گل

مرسی از گلا، مخصوصا کاکتوسا😐😂🚶‍♀️

خدایا شکرت.... من پایان این تاریکی را دیده ام، روشنایی در راه است... اشک هایت را نگه دار برای گریه های از سر شوق....

🤣🤣🤣🤣😅

نگو فهمیدی معنیشو😂😂😂😂😖

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 
مرسی از گلا، مخصوصا کاکتوسا😐😂🚶‍♀️

😌😌😌خاهش میشه به گل باید گل داد 

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 
😌😌😌خاهش میشه به گل باید گل داد 

گل ب چ کارم میاد، تو خودت گلی تو رو خب دل آدم میخواد😂😍💃

خدایا شکرت.... من پایان این تاریکی را دیده ام، روشنایی در راه است... اشک هایت را نگه دار برای گریه های از سر شوق....

گل ب چ کارم میاد، تو خودت گلی تو رو خب دل آدم میخواد😂😍💃

جون جون😐😂🍀🍀

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 
نه خندم به خاطر یه چی دیگه بود🤣🤣🤣

خداروشکر 😂

ب‌من خندیدی؟واای

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز