2789

الان بخندیم یا چی؟


کسایی که انگلیسی بلدن و حال ترجمه دارن اینو بگن بهم

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

الان بخندیم یا چی؟ کسایی که انگلیسی بلدن و حال ترجمه دارن اینو بگن بهم

میگ افراد مسن، توو عروسیا هی بهم میگن بعدی تویی

منم توو مراسم خاکسپاریا بهشون میگم بعدی تویی😁

خدایا شکرت.... من پایان این تاریکی را دیده ام، روشنایی در راه است... اشک هایت را نگه دار برای گریه های از سر شوق....

میگه

آدمای پیر توعروسیا بهم میگن بعدی نوبت توعه(نوبت اینه که تو عروسی کنی)

منم به اونا توی مراسم خاکسپاری همون رو میگم

مهربون باش...شاید فردایی نباشه... nothing is impossible the word itself says that i'm possible     آرزو هایت را برآورده میکند آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی می گریاند      
الان بخندیم یا چی؟ کسایی که انگلیسی بلدن و حال ترجمه دارن اینو بگن بهم

میگه که:

افراد کهنسال تو مراسم عروسی من رو گیر میارن و میگن که ان شاءالله نفر بعدی تو هستی.

منم تو مراسم های ختم باهاشون چنین رفتاری رو میکنم

میگ افراد مسن، توو عروسیا هی بهم میگن بعدی تویی منم توو مراسم خاکسپاریا بهشون میگم بعدی تویی😁

😂عهههه 

دیگه بعدی قبلی نداریم کرونا اومده معلوم نیست بعدی کیه

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 
😂عهههه  دیگه بعدی قبلی نداریم کرونا اومده معلوم نیست بعدی کیه

آرهه حالا فک کن قبل کرونا گفته😂😂

خدایا شکرت.... من پایان این تاریکی را دیده ام، روشنایی در راه است... اشک هایت را نگه دار برای گریه های از سر شوق....

یکی ترجمه کنه 😐

میگه که:

افراد کهنسال تو مراسم عروسی من رو گیر میارن و میگن که ان شاءالله نفر بعدی تو هستی.

منم تو مراسم های ختم باهاشون چنین رفتاری رو میکنم

آرهه حالا فک کن قبل کرونا گفته😂😂

نه نه من الان دیدم پس قبل کرونا نگفته 

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 
😑🤣🤣

😐نخند


کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🩶

ابروکمونی4 | 24 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز