2789
عنوان

؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 4631 بازدید | 626 پست
اره قبول دارم خیلی نگاه جنسیتی زیاده اینجا و همش طرف خانوما گرفته میشه.....اره خب بنظرم بهتر بود جای ...

من آدمى نيستم كه ظلم وناعدالتى برام مهم نباشه

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.

@barzakhm  

حالادل شده خسته خسته ديگه قهرنكن بسه بسه😥

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چيشده عزيزدلم چجوركاريه كه عشق منواذيت ميكنه😤

فدات چاکرم🤣🤘🏻💔

تا الان خاب بودم صدبار گوشیم زنگ خورد😐😐😐

تف 

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
باورت ميشه به همون عكس بچه هم گيردادن ميگن شايدحق الناس باشه خانمافكرميكنن كاربرخانومم😐 خودحضرت&n ...

😐😐😐

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست

اینجا فقط آقایونن

بای😐

گاهی وقتا بهترین انتقام اینه که لبخند بزنی و بگذری ✨❤️                                                                                                      باافتخار بختیاریم🤗
حسن شرلوک چرا ترکیدین🖤 حسن اومدی خبرم کن .یاسین داداش دیورز نبودم کلا خیلی کم اومدم باز چرا ترکیدین ...

سلام خوبى داداش يه سوال پرسيدم ميگن سياسيه خواستم تاپيكوقفل كنم ديدم تركيدم😐

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز