2777
2789
عنوان

؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 4631 بازدید | 626 پست
تعلیقت میکنن نامردا  بکن راحت باش ۱۹

نه چيزى نميگم كه😄

عه كوشولويى كه😍😘😘

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
نه چيزى نميگم كه😄 عه كوشولويى كه😍😘😘

کوشولو تو قنداقه

کاربر اقا هستم . اینجا هستم تا بتونم تجربیاتم و اطلاعاتم را در اختیارتون قرار بدم پس خوشحال میشم تا بتونم کمکی کرده باشم و هر سوالی داشته باشید بنده در خدمتتونم.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کوشولو تو قنداقه

نه بابا

زبون درآوردى يرگه قنارى

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.

@_ramtin_  

@barzakhm  

بين موخوام لهتاكونوم امشو😄😤

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.

سلام خوبى برار

اى دره چكارمنه😄

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
چمد🤣 خبی تو

الهى شكرعالى💪🙏

چخبراتعريف ببينوم،رامين دكوجيه؟

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
الهى شكرعالى💪🙏 چخبراتعريف ببينوم،رامين دكوجيه؟

رامین نمیدونم کجاس

ولی رامتین کم کم سرکلش پیدا میش🤣

خبری نیس فردام سرکار مثلا میخاستم برم دور دور😐🤘🏻

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
رامین نمیدونم کجاس ولی رامتین کم کم سرکلش پیدا میش🤣 خبری نیس فردام سرکار مثلا میخاستم برم دور دور ...

آها

اى باباچرا،چيشدمگه

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
هیچی باو 🤣🙌🏻 امشب پوکرم🤘🏻

باو يعنى همون بابا؟

پكرى ياپوكر؟😬

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز