2777
2789
عنوان

؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 4631 بازدید | 626 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یکی از تفریحاتت شده حرف زدن ما😐😐😐🤣🤣🤣 جا با توعه گرم کردن مجلس منو رامتین😐👍🏻

بده مگه😅

من لذت ميبرم شماحرف ميزنيد😊

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
بیا بچه قیشنگ @the_godfather1    

قشنگی از خودته

کاربر اقا هستم . اینجا هستم تا بتونم تجربیاتم و اطلاعاتم را در اختیارتون قرار بدم پس خوشحال میشم تا بتونم کمکی کرده باشم و هر سوالی داشته باشید بنده در خدمتتونم.
رفیق شرمنده متوجه نشدم چون ریپ نشده بود. نظر منم با این شخصی که اینو بهت گفته هم عقیده اس .مخصوص ...

آها

يعنى پسرااينطورنيستن

خودت تابحال كسى رودوست داشتى ياعاشق شدى؟

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
قشنگی از خودته

داداش من هرچی تو گوگل سرچ میکردم تهش به اینجا ختم میشد

بعد عضو شدم رفیق پیدا کردم و موندگار شدم

الان خصوصی 15تا رفیق دارم😐🤘🏻

پسر ها از دخترا فراریم😂😂😂

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
داداش من هرچی تو گوگل سرچ میکردم تهش به اینجا ختم میشد بعد عضو شدم رفیق پیدا کردم و موندگار شدم ال ...

این رفیقا بدرد تو نمیخورن 

تو پات لنگ بشه از این ۱۵ تا هیچکدوم مفتی هم تف کف دستت نمیندازن

کاربر اقا هستم . اینجا هستم تا بتونم تجربیاتم و اطلاعاتم را در اختیارتون قرار بدم پس خوشحال میشم تا بتونم کمکی کرده باشم و هر سوالی داشته باشید بنده در خدمتتونم.
این رفیقا بدرد تو نمیخورن  تو پات لنگ بشه از این ۱۵ تا هیچکدوم مفتی هم تف کف دستت نمیندازن

مگ قراره بدرد بخورن😐🤣 گپ میزنیم دیگ

چقد منفی افکارت🤔

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
از حرف زدن ما لذت میبری😐😂😂😂😂 ما از چیه تو لذت ببریم🤔

بگم😂🙊

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کمکم کنید

mania332 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز