2777
2789
عنوان

؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 4631 بازدید | 626 پست
🤣🤣🤣🤣🤣 بدبخت خوبه نیست 

سلام رامتين جان حالت خوبه😅

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


لعنت بهت😂😂😂😂

🙊😂😂😂

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
سلام داش حسن گل و گلاب خوبم شکر تو چطوری؟؟؟؟ 

من زودبه كسى عادت ميكنم الانم به شماعادت كردم

يعنى معتادتون شدم😬

الهى شكرمنم خوبم😊

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
من زودبه كسى عادت ميكنم الانم به شماعادت كردم يعنى معتادتون شدم😬 الهى شكرمنم خوبم😊

ببندیم به تخت یا زوده یره؟😂😂😂 دل بما نبند که ما همه رفتنی ایم 


خیلی مشتی با مرام مام دوست داریم😁🌺💙🔪



🖤

خب چخبرتعريف كن

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
ببندیم به تخت یا زوده یره؟😂😂😂 دل بما نبند که ما همه رفتنی ایم  خیلی مشتی با مرام مام دوس ...

قربونت بوروم😘

زنده باشى الهى خودوم زنت بودوم يره😄

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
سلامتی رفیق خبر خاصی نیست روزای تکراری .

سلامت باشى

راستى تهرانى بودى نه

الان تنهازندگى ميكنى

شاغلى يامحصل

خواستى جواب نده😅🙏

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
سلامت باشى راستى تهرانى بودى نه الان تنهازندگى ميكنى شاغلى يامحصل خواستى جواب نده😅🙏

اره رفیق تهرانم

با داداشم زندگی‌میکنم

شاغلم واسه خودم کار میکنم

چرا جواب ندم داداش💙

🖤
اره رفیق تهرانم با داداشم زندگی‌میکنم شاغلم واسه خودم کار میکنم چرا جواب ندم داداش💙

ايول👍

گفتم شايدنخواسته باشى بگى،زندگى خصوصيته ديگه😊

امشب درموردچى صحبت كنيم؟

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
ايول👍 گفتم شايدنخواسته باشى بگى،زندگى خصوصيته ديگه😊 امشب درموردچى صحبت كنيم؟

کلا ما در مورد چیزی حرف زدیم؟😂😂👊👊

یه سری اراجیف بافتیم


نمیدونم .چند سالته دادا؟

🖤
کلا ما در مورد چیزی حرف زدیم؟😂😂👊👊 یه سری اراجیف بافتیم نمیدونم .چند سالته دادا؟

دقيقا😂👍

😎٢٩

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792