2789
عنوان

؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 4631 بازدید | 626 پست
سلام برارگولوم بدوبيا باتويكم داريم مگه،نميدونستم😄 من زيادخوشم نيومد،من باهات قهرم باحال تره،ولى ...

صحیح

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اشتب تگ کردی این رامتین نیس😐

😰

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
سلام برارگولوم بدوبيا باتويكم داريم مگه،نميدونستم😄 من زيادخوشم نيومد،من باهات قهرم باحال تره،ولى ...

جز تتل بقیه زر مفت میزنن گوش نمیدم🤣🤣🤣

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
جز تتل بقیه زر مفت میزنن گوش نمیدم🤣🤣🤣

به خودت مسلط باش پسرم😂

خب منم منظورم همون تتل خان بود،يه آهنگ ديگش كه به سبك من باهات قهرم باشه

حالابيخيال خوبى چخبر،سرت بهترشده

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
به خودت مسلط باش پسرم😂 خب منم منظورم همون تتل خان بود،يه آهنگ ديگش كه به سبك من باهات قهرم باشه ح ...

عاره امروز صب دوتا قرص قوی باهم خوردم خوب شد

آهنگ توبذار برو منو 👍🏻

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
گوشیم الان خاموش میش😐 از صب نزدم ب شارژ با رامتین حال کن امشب🤣🤣🤣

من تورودوس😩

چراچيزى شده،لبات چرااينجورين،ازمن ناراحتى بگو

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
من تورودوس😩 چراچيزى شده،لبات چرااينجورين،ازمن ناراحتى بگو

میگم گوشیم داره خاموش میش داش

ی ساعت دیگ اگ بیدار بودی میام🥀🙌🏻

فعلا

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
میگم گوشیم داره خاموش میش داش ی ساعت دیگ اگ بیدار بودی میام🥀🙌🏻 فعلا

باشه عشقم واسه توبيدارميمونم😘

زودى برگردنفسم

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792