2789
عنوان

؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 4631 بازدید | 626 پست
حسام ول کن جون مادرت🤣🤣🤣🤣🤣 شرف نموند برامون 😂😂😂

تو چند سالت بود🤣🤣🤣🔪🔪🔪

من یاده مامانم برام لپ لپ خرید گریه نکنم🤣🤣🤣🤣

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

هرچی خاستی گفتی میگی هیچی نگفتیم😐😐😐🔪🤣🤣🤣🤣

فقط اشاره كرديم عزيزم،حرف بدى نزديم فدات بشم

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
🤣🤣🤣🤣🔪🔪🔪🔪🔪🔪 حقته لهت کنم؟؟؟؟ یادم نمیاد 😬😬😬

من شیش سالم بود

عمرا کسی همچین چیزی رو فراموش کنه

مگ نوزاد بودی😐😐😐🤣🤣🤣🤣🤣

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
داداش مطمنی؟؟؟😂😂😂😂  تازه چیزی نگفتی؟؟😂😂😂 اگر‌چیزی بگی چی میشه🤣🤣🤣🤣

حالااينقدربگيدتادشمناسواستفاده كنن😬😑

مافقط اشاره كرديم،حرف بدى ازدهنمون خارج نشدكه قربون براربشوم مو

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
اره نوزاد بودم . چه ظلمی بهتون شده🤣🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣دهنت 

به حسن بیشتر ظلم شده

غرورش نمیذاشته دامن بپوشه😐

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز