2777
2789
عنوان

پمفلت

284 بازدید | 23 پست

سلام بچها کسی تا حالاپمفلت درست کرده میتونه کمکم کنه ممنون😊

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️
چی هست ؟

شییه ی بروشور آموزشی هس

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اوه  دیدم هیچی نمی‌دونم

اهوم مرسی😘

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️
موضوعت چیه من از نت دانلود میکردم ویرایش کردم اسم دانشگاهو میدادم😶

استاد خیلی گیر هس موضوع سل

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️
دوران دانشجویی خیلی درست میکردیم موضوعتون چیه

موضوع سل

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️
اگه گیر هست جای کپی یه نمونشو پیدا کن ببین چطوری درست و چاپ میکنن که مطالبشو خودت بزنی

آهان مرسی😘

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️
فکر کنم باید مطالبتو بنویسی ویرایش کنی بعدش بدی چاپخونه تو تیراژی که میخوای برات تکثیر کنه

باشع ممنونم 😍

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️

باید مطالبو طوری بنویسی که برای بیمار قابل درک باشه

بیشتر هم مراقبت های پرستاری باشه

کسی که زیبایی اندیشه دارد ، زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد . *شهید مرتضی مطهری*
باید مطالبو طوری بنویسی که برای بیمار قابل درک باشه بیشتر هم مراقبت های پرستاری باشه

اهوم اخه من اصن بلد نیستم باید رو لبتاب بنویسم اصن چطوری 😶

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز