2777
2789
عنوان

عاشقی

308 بازدید | 20 پست

بچه ها یه سوال آیا ادم یه بار فقط عاشق میشه نظرتون چون من از یکی خوشم میاد و تا حالا از هیچ کس این قدر خوشم نمیومده آدم خیلی مثلا تاپی به اطلاح ولی خوب از نظر من عالیه یکی بهم گفت چون از بچگی میشناختی و اولین دختری بوده که ارتباط داشتی این جوریه نظرتون کلا تعریفتون از عشق چیه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عاشقی دوطرفه بقدری لذت داره ک بعد صدسالم بشه باززم ی روزی یادش میکنی

عاشقی دوطرفه ختم ب ازدواج میشه یادکردن نمیخواددیگه

مادرشدن یعنی قلبت بیرون ازسینت بتپه یعنی بخشی ازوجودت  جداازخودت زندگی کنه 
ن همیشه نمیشه دو طرف بخان اما خدا نخاد نمیشع

پس وقتی خدانخواسته بهتره فراموش شع ن اینکه یادت بیفته شیرینیش زندگی الانتو خراب کنه

مادرشدن یعنی قلبت بیرون ازسینت بتپه یعنی بخشی ازوجودت  جداازخودت زندگی کنه 

دختری ک میگی میدونه ک دوسش داری؟ 

چند وقته باهم در ارتباطین؟

چه احساسی نسبت بهش داری؟

دوستان تو تلگرام کانال مذهبی دارم ممنون میشم اگه حمایت کنین @mahdaviat_313_mahdi           اجرتون با امام زمان عج 😊چـادری اگر هستم،لباس های قشنگ هم دارم،غروب جمعه اگر دلم میگیرد،شادی ها و دیوونه بازیای دخترونه ام سرجایش است،سر سجاده اگر گریه میکنم!گاهی هم از ته دل میخندم شایدجایم بهشت نباشد!اما چادر من بهشت من است 🥰خدایا دوستت دارم💕💕
نه نمی دونه خانوادگی مذهبیم کاری به دوست بودن نداریم و این جور چیزا

خب نسبت بهش چه حسی داری؟ درموردش چجوری فکر میکنی ک حس کردی عاشقشی یا دوسش داری؟

دوستان تو تلگرام کانال مذهبی دارم ممنون میشم اگه حمایت کنین @mahdaviat_313_mahdi           اجرتون با امام زمان عج 😊چـادری اگر هستم،لباس های قشنگ هم دارم،غروب جمعه اگر دلم میگیرد،شادی ها و دیوونه بازیای دخترونه ام سرجایش است،سر سجاده اگر گریه میکنم!گاهی هم از ته دل میخندم شایدجایم بهشت نباشد!اما چادر من بهشت من است 🥰خدایا دوستت دارم💕💕
خب نسبت بهش چه حسی داری؟ درموردش چجوری فکر میکنی ک حس کردی عاشقشی یا دوسش داری؟

چون نسبت به هیچ کس حتی به اصطلاح خوشگل ترین دخترا هم با اخلاق ترین هام اونو بیشتر می خوام 

چون نسبت به هیچ کس حتی به اصطلاح خوشگل ترین دخترا هم با اخلاق ترین هام اونو بیشتر می خوام 

دلتنگش میشی یا بهش فکرم میکنی؟

چون علایم عشق و وابستگی مثه همه

دوستان تو تلگرام کانال مذهبی دارم ممنون میشم اگه حمایت کنین @mahdaviat_313_mahdi           اجرتون با امام زمان عج 😊چـادری اگر هستم،لباس های قشنگ هم دارم،غروب جمعه اگر دلم میگیرد،شادی ها و دیوونه بازیای دخترونه ام سرجایش است،سر سجاده اگر گریه میکنم!گاهی هم از ته دل میخندم شایدجایم بهشت نباشد!اما چادر من بهشت من است 🥰خدایا دوستت دارم💕💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

گربه سیاه

روزبه123 | 24 ثانیه پیش

یعنی چی

rozaya | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز