2789

بستگی به پایه داره

برای کنکور امسال سه و خرده ای بود یکی از فامیلامون میگفت

عاشقم اهل همین کوچه بن بست کناری که تو از پنجره اش پای به قلب من دیوانه نهادی👩‍❤️‍👨💘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

8 میلیون 500

جمع بندیش چقده؟ جمع بندی تابستون بچه های پایه

به چه زبونی باید بگم لایک نکنین دوستان؟                                                                                         بچه هایی که نهمن و سردرگمن برای انتخاب رشته، باید بهتون بگم که مام یکی دو سال پیش به هوای کباب رفتیم تجربی ولی خر داغ میکردن:|                                                                                     خانما معمولا از من میپرسن که توی سالن (سنگنوردی) خانم متاهل هم هست ؟ باید بهتون بگم خانم باردار یکی دو ماهه و خانم بچه دار هم توی باشگاه داریم . و در مورد رنج سنی، یکی از خانم هایی که دقیقا با من شروع کرد و اومد باشگاه 49 سال سن داشت الان خودش باشگاه داره:)                            دوستان خوب دقت کنین تاپیک های بنده خار دارن نه تنها اون ، بلکه پستامم خار دارن                                                                             سه نفر هستیم از سه دنیای متفاوت:)

سلام، ضمن سال ۱ میلیون و نیم حدودا،، تابستان هم دور و ور ۷۰۰.

سلام؛ کاربر آقا هستم. هدف از عضویت بنده در این سایت : آشنایی با روحیات بانوان گرامی سرزمینم ایران .
چه پایه ای؟؟؟؟؟ من ۱۸۰۰ دادم دوازدهمیم  هرچی پایه ها بره پایین تر قیمت هم کمتره

امسال‌؟ اهل کدوم شهرین؟

واسه سلامتی دخترم و همسرم یک صلوات بفرستین 😍💐💐🥰
میدونی مال کدوم شهرِ؟

تبریز ... ولی بنظرم فرقی نمی کنه ها شهرش...هزینه ها باید ثابت باشه اصولا

سلام؛ کاربر آقا هستم. هدف از عضویت بنده در این سایت : آشنایی با روحیات بانوان گرامی سرزمینم ایران .
ثبت نام نکن الان ک غیر حضوریه ازمونا و دالود کن خودت بزن چ‌فرقی داره اونم قلم‌چی همش تقلبه اصلا رتب ...

برای خودم نمیخوام برای خواهرم میخوام 

واسه سلامتی دخترم و همسرم یک صلوات بفرستین 😍💐💐🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز