2777
2789
عنوان

عصبانی

67 بازدید | 7 پست

من خیلی زود از کوره درمیرم و زیاد حرف میزنم خودمم آخرش پشبمون میشم هی می خوام اهمیت ندم گند میزنم اینجور موقع ها چطور آرامشتون روحفظ می کنید و سکوت می کنید؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میریزم تو خودم من  ظاهرا اروم ولی از درون طوفانی اینجوری روح ادم البته داغون میشه

منم یه مدت این کار رو کردم ۵ روز تو کرونا کارم به بیمارستان کشید . این جور موقع ها برو یه جا گریه کن آروم میشی

منم یه مدت این کار رو کردم ۵ روز تو کرونا کارم به بیمارستان کشید . این جور موقع ها برو یه جا گریه کن ...

اره واقعا ی جا خوندم تخلیه کنی خودتو هراز گاهی خیلی بهتره 

ولی   خوب گاهی ی سری مشکلات هرلحظه باهاته دیگه با گریه هم کارساز نیست پوست کلفت شدم

تو اگه میتونی دور شو از اون محوطه وخودتو سرگرم کن

سرنوشت از سرنوشت،سرگذشت از سر گذشت،افسوس زندگی برخلاف آرزوهایم گذشت😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792