2777
2789

سنت و بالا میبره

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بنظرم برا عروسيت بلوند نكن اخه هم پوست روشنه هم لباس سفيده موهاتم روشن باشه بي روح ميشي

كاش احساسات زن ها رو انقدر ساده نميگرفتيم. احساسات يك زن تمام دارايي اوست. وقتي احساسات يك زن رو ناديده ميگيري شايد يك بار يا دو بار يا حتي سه بار دلش بشكنه و غصه بخوره و بعد ببخشه اما بار چهارم ديگه نميبخشه،نه ميبخشه و نه ديگه اون ادم سابق ميشه

برا اولی بنظرم  رنگ پوست روشن باشه خیلی قشنگ  و شیک میشه

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️
تیره برای عروس زیباتره  دنبال تغییر زیاد نباش

🥺میدونم 

ولی خب اصرار دارن موهامو رنگ کنم 

بااینکه اصلا دوس ندارم و تازه موهامم اسیب میبینه

لایک نکنید لطفا😐😐😐😐😐😐😐😐😐🖤با تشکر
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سلام خانومیا

mah358 | 8 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز