2789
عنوان

سونو

124 بازدید | 8 پست

دوستان تازه رفتم ماما واسه پریودیم ک نامنظمه برام سونو نوشت بعد من میخام روزه بگیرم نمیدونم میتونم برم بدمش یانه چون بعضی سونوها باید اب بخوری

 ربِّي لا إلـهَ إلا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدِكَ ووعدك ما استطعت ، اعوذُ بك من شرِّ ما صنعت ابوءُ لك بنعمتك علي وابوءُ بذنبي فاغفر لي فإنهُ لا يغفرُ الذنوب َإلا إنت♥️

اینم سونویی ک نوشته برام تاحالا کسی داده؟؟؟

 ربِّي لا إلـهَ إلا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدِكَ ووعدك ما استطعت ، اعوذُ بك من شرِّ ما صنعت ابوءُ لك بنعمتك علي وابوءُ بذنبي فاغفر لي فإنهُ لا يغفرُ الذنوب َإلا إنت♥️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بررسی رحم و تخمدانه   معمولا داخلی مثانه پر نمی خواد اگرم مثانه پر بخواد نهایتش چند ساعت سرویس ...

خب سونو داخلی یعنی روزه م باطل میشه؟!تاحالا انجام ندادم

 ربِّي لا إلـهَ إلا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدِكَ ووعدك ما استطعت ، اعوذُ بك من شرِّ ما صنعت ابوءُ لك بنعمتك علي وابوءُ بذنبي فاغفر لي فإنهُ لا يغفرُ الذنوب َإلا إنت♥️
نه عزیزم  من سونو داشتم پرسیدم گفتن مشکلی نداره

دستت درد نکنه عزیزم

 ربِّي لا إلـهَ إلا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدِكَ ووعدك ما استطعت ، اعوذُ بك من شرِّ ما صنعت ابوءُ لك بنعمتك علي وابوءُ بذنبي فاغفر لي فإنهُ لا يغفرُ الذنوب َإلا إنت♥️
باید آب بخوری 

نمیشه سحری اب زیاد بخورم صب برم سونو بدم؟!

 ربِّي لا إلـهَ إلا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدِكَ ووعدك ما استطعت ، اعوذُ بك من شرِّ ما صنعت ابوءُ لك بنعمتك علي وابوءُ بذنبي فاغفر لي فإنهُ لا يغفرُ الذنوب َإلا إنت♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

موخوره

caroleen | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز