2789

اره،

از99/12/20تــــا 1400/7/1______الحمدلله، یَا رادَّ ما قدْ فاتَ : ای برگرداننده آنچه ازدست رفته،،   در آدمیعشقی ودردی وخارخاری وتقاضاییهست،که اگر صد هزار عالمملک او شودکه نیاساید،و آرام نیابد،این خلق بتفصیل درهرپیشه وصنعتی ومنصبی وتحصیل نجوم و طب وغرذلک میکنندو هیچ آرام نمیگیرند،زیرا آنچه مقصود است،بدست نیامده است،اخرمعشوق را دلآرام میگویند،یعنی که دل به او ارام گیرد،پس بغیر چون ارام وقرار گیرد،این جمله خوشیها ومقصودها چون نردبانیست،و چون پای نردبان جای اقامت و باش نیست ازبهر گذشتن است،خنک اورا که زودتر بیدار و واقف گردد تا راه دراز بر او کوته شودو دراین پایه های نردبان عمر خود راضایع نکند...             

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

آره

مدلینگ باشگاه هستم پس تا جایی که بتونم به سوال هاتون جواب میدم😃👀.لینک پیام ناشناس دوست داشتی یه یادگاری از خودت برام بزار   https://ninisite.co/profile/forum/topic?topicId=6397084&slug=%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%85-%D8%AE%D8%B2-%D8%B4%D8%AF%D9%87&postId=188953232.. واسه تمام کسای ک نیاز مند دعا هستن صلوات میفرستم 😊⁦❤️⁩  .                                 خانمای سایت  همه جای خواهرای  نداشتم هستن جز ی عده ک انگار زندگی خیلی بهشون فشار آورده و خشن و تند رفتار میکنن😊😉 .                                                                                                                         
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بحرفیم

0__آرامش__0 | 8 ثانیه پیش

تدریس زبان

kimiaaaaaaaaaa | 46 ثانیه پیش
2791
2779
2792