بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تا وقتی طلا گرونه سکه هم گرونه.. با بیشتر شدن قیمت طلا قیمتش بیشتر میشه . اگر طلا داشته باشی بخوای بفروشی ضرر میکنی ولی سکه و رب سکه و نیم سکه به قیمت روز برش میدارن و ضرر نمیکنی .
اخه این پارسیان ها با اون ربع و نیم و تمام سکه فرق دارن میترسم موقع فروش خیلی ازش کم کنن
نه مثلا اگه ۳۰۰ باشه ۵ تومنش را کم میکنن
محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....