maryam5451 مدیر استارتر عضویت: 1399/01/06 تعداد پست: 1935 عنوان عفونت 42 بازدید | 2 پست خانوما تو رو خدا راهنمایی کنین یه سال و نیمه سزارین شدم هنوز عفونت دارم چنتا دکتر رفتم انواع دارو مصرف کردمبهداشت و رعایت میکنم ...ولی هنوز عفونتم ریشه کن نشده اصلا خوب نمیشم تورو خدا اگه تجربه ای دارین بگین خدایا شکرت 1400/01/15 | 10:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
maryam5451 مدیر استارتر عضویت: 1399/01/06 تعداد پست: 1935 عنبر نسا رو دود کن بگیر خیلی خوبه عنبر نسا هم دود دادم. بی فایدست اصلا خیلی قویه این عفونت لعنتی خدایا شکرت