2789
عنوان

دخترم

83 بازدید | 5 پست

۴سالشه مریض شد داروهاش تموم شده حالش خوبه خداروشکر اما همش بینی اش کیپ میشه اسپری میزنم ترشح زرد داره دوباره ببرم دکتر؟

چـادرِ مـن نـه بـرای نشـان دادن فقـر در سریـال هـای کشـورم است … نـه لبـاس متهمـان ِ دادگـاه و زنـدان هـا … چـادر مـن تـاج بنـدگـی مـن است … سنـد زهـرایی بـودنـم را امضــا میکنـد …!
عفونت کرده سوسپانسیون نداده؟

منظورت چیه؟

آزیترومایستن ۲۰۰ داده بود با شربت سرماخوردگی وشربت گایافنزین

  تموم شدن

چـادرِ مـن نـه بـرای نشـان دادن فقـر در سریـال هـای کشـورم است … نـه لبـاس متهمـان ِ دادگـاه و زنـدان هـا … چـادر مـن تـاج بنـدگـی مـن است … سنـد زهـرایی بـودنـم را امضــا میکنـد …!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منظورت چیه؟ آزیترومایستن ۲۰۰ داده بود با شربت سرماخوردگی وشربت گایافنزین   تموم شدن

چرک خشک کن منظورم بود نگران نباش گرفتگی بینی توسرماخوردگی هست ولی اگر بخوایی زودتر عفونتش خوب شه ببر دکتر

فرق من با بقیه اینه که ادا در نمیارم من خودهِ خودمم،خودِ واقعی خوب یا بد خُل یا دیوونه همینه...

نه دیگه چ خبره کلی همون قرصا عوارض می ذاره رو سیستم دفاعی بدنش...بسه ،مایعات بده...سرماخوردگی دوره داره...خودش کم کم خوب می شه

به دوش من بگذار ای سرود صبح "ودا"‌ها🍃تمام وزن طراوت را🍃که من🍃دچار گرمی گفتارم

ممنونم😘

چـادرِ مـن نـه بـرای نشـان دادن فقـر در سریـال هـای کشـورم است … نـه لبـاس متهمـان ِ دادگـاه و زنـدان هـا … چـادر مـن تـاج بنـدگـی مـن است … سنـد زهـرایی بـودنـم را امضــا میکنـد …!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مشاور

آیناز10001 | 47 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز