2777
2789
عنوان

عروسی

493 بازدید | 44 پست

خانوما من بخاطر کرونا بدون عروسی اومدم خونه خودم حالا برج سه میخایم عروسی بگیریم میش ی اهنگ ملایم برا رقص تک و رقص دو نفره و شاباشم بگین؟؟؟اخه باردارم نمیتونم با اهنگ تند برقصم

بذارربچت بدنیا بیاد یهو جشن بگیر

در یک شب از شب های زیبا خدا تورا در دستانمان قراررداد و مارو لایق تو دانست از ان پس تو به زندگیمان رنگ ومعناو مفهوم دادی...پسرمون دارا عشق زندگیه مامانو باباش   یه مردادیه جذاب   

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ماکان بند 

سحر 

ستین 

دنیا دادرسان

امیدوارم همه به خواسته های قلبشون برسن :)💜منم به کسی که دوسش دارم برسم :) و به بقیه ی آرزو هام 😂💃🏻میشه برام یه صلوات بفرستی ، خیلی گرفتارم ؛) اگر میخوای ریپلای بزنی برای مخالفت از حرفم ، این کار رو نکن حوصله ی بحث کردن ندارم :/ 
۱۸/۴

من ۱۲ تیر😐😂

منم بدون جشن

بجات باشم برا تولد بچه ام جشن توپی میگیرم 

به زودی در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد🤩💞 خیلی وقته از این امضا می گذره خدایا تنها امیدم دامنم رو سبز کن...عاشق همسرم و زندگیم هستم🤩❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز