2777
2789

من خودم پوست خیلی سفید و صافی داشتم قبلا نانزد که کردم اصلاح کردم و جوش زدم و جون هر هفته اصلاح میکردم صورتم پر جوش شده بود برای پوشوندنشون از کرم پودر استفاده می‌کردم فکر نمیکردم برای اصلاح باشه هر چی ماسک میذاشتم فایده نداشت پوستم خراب شد😐تا اینکه دیگه اصلاح نکردم و از ژیلت استفاده کردم همه جوشام رفت 😍فهمیدم به بند حساسیت داشتم کاش زودتر می‌فهمیدم الانم فقط یه خورده جای جوش دارم که ماسک مبذارم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ژیلت موهاتو کلفت نمیکنه یا پوستت سیاه نمیشه؟

نه برای من عالیه موی صورتم کم نیست همش میگم کاش هیچ وقت بند ن مینداختم آخه یه کوچولو جای جوشام فرو رفته شده😔ولی ماسک سیب زمینی که میذارم خیلی خوبه جای جوش رو کمرنگ میکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792