2789
عنوان

❤❤ஜ۩۞۩ஜ ḠṏḊ ḃẏḕ ஜ۩۞۩ஜ❤❤

| مشاهده متن کامل بحث + 125129 بازدید | 28510 پست
بعد اینکه من خریدم دیگه تواین منطقه نیست  ببین یه سوپرمارکتی اینجاهست ماکارانی به نرخ قبل میده ...


  افرین 😂😂😂🤣🤣🤣🤣 زنگ بزنم ب جرم احتکار بیان بگیرنت😂🤣🤣🤣

تو زندگی ، هرروزی ک ، واسه دلت زندگی کردی ؛ بُردی....حتی اگ اشتباه کرده باشی...✌️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

  افرین 😂😂😂🤣🤣🤣🤣 زنگ بزنم ب جرم احتکار بیان بگیرنت😂🤣🤣🤣

خااااااک به جا این کارت بیا غذا لاکچری برات درست کنم بخوریم 🥘😐😂😂😂

خنده تلخ من ازگریه غم انگیزتر است 😢

چه ساده دَر گِـردبادِ غَـم گُـم گَـشـت؛قاصدکی که در گوشش، آرزوها خوانده بودم...❤#
خااااااک به جا این کارت بیا غذا لاکچری برات درست کنم بخوریم 🥘😐😂😂😂 خنده تلخ من ازگریه غم انگیزت ...

دیگه نیمرو هم شد لاکچری کجایی کاری  

تو زندگی ، هرروزی ک ، واسه دلت زندگی کردی ؛ بُردی....حتی اگ اشتباه کرده باشی...✌️
عاره بخدا😐🥺☹️☹️☹️ 

زیاد سخت نگیر برای لباس بچه 

بچه درحال بازیه کی نگاه به بچه میکنه 

چه ساده دَر گِـردبادِ غَـم گُـم گَـشـت؛قاصدکی که در گوشش، آرزوها خوانده بودم...❤#
زیاد سخت نگیر برای لباس بچه  بچه درحال بازیه کی نگاه به بچه میکنه

والله اینقد سپرده ک 😐🤦 حالا برم ببینم چجوریاست

تو زندگی ، هرروزی ک ، واسه دلت زندگی کردی ؛ بُردی....حتی اگ اشتباه کرده باشی...✌️
منم رفتم  دیگه نیستم فعلا تا بتونم سر میزنم بهتون  خدافز

باشه برو کارهاتو انجام بده عزیزم 

خدانگهدارت

چه ساده دَر گِـردبادِ غَـم گُـم گَـشـت؛قاصدکی که در گوشش، آرزوها خوانده بودم...❤#
@ssarinaa     @august1991     ‌ ‌ یادت نرود... هر صبح برای خودت ... صدقه ...

سلام بهار عزیزم❤❤❤❤

تولدت پسر گلت هم مبارک باشه.همیشه سلامت همیشه دورهم باشید

امیدوارم شاهد پیشرفت هاش باشی.با کلی ارزوهای خوب برای پسر خوشگلمون❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍🎁🎁🎊🎊🎊🎈🎉

اگه خواستن بدونن چقدر عاشقتم ،از قول سهراب بهشون بگو :در رگهایش من بودم که میدویدم...❤
سلام بهار عزیزم❤❤❤❤ تولدت پسر گلت هم مبارک باشه.همیشه سلامت همیشه دورهم باشید امیدوارم شاهد پیشرفت ...

ممنون ازدعای قشنگت 😍😍❤

فدات بشم من 

توام خوش بگذره بهت❤😘

چه ساده دَر گِـردبادِ غَـم گُـم گَـشـت؛قاصدکی که در گوشش، آرزوها خوانده بودم...❤#
ممنون ازدعای قشنگت 😍😍❤ فدات بشم من  توام خوش بگذره بهت❤😘

بهار دنبال یکی هستم بدونی چرا ترکیده البته خانومه.

سرت خلوت شد بگو بهت بگم اگه تونستی پیداش کنی یا علت  ترکیدن

اگه خواستن بدونن چقدر عاشقتم ،از قول سهراب بهشون بگو :در رگهایش من بودم که میدویدم...❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز