2777
2789
عنوان

❤❤ஜ۩۞۩ஜ ḠṏḊ ḃẏḕ ஜ۩۞۩ஜ❤❤

| مشاهده متن کامل بحث + 125140 بازدید | 28510 پست
خوبم تشکر 

😐

 ارزو هستم ۱۵سالمه❤💫تقریبا شبیهه پروفمم🌼⃟▨꯭݊═╝مَِِـَِِـن َِِیَِِـَِِـه َِِدخَِِـَِِـتَِِـَِِـر َِِبَِِـَِِـی َِِاَِِعَِِـَِِـصَِِـَِِـاَِِب َِِمَِِـَِِـهَِِـَِِـربَِِـَِِـوَِِـَِِـنَِِـَِِـم َِِ 🌼⃟▨꯭݊═╝

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😐😐😐😐😐😐😐واسع چی😐😐😐😐😐

سلام خوبین؟ خب تاپیک دورهمیمونه 🙂

اگر روزهای خوب آمدند و من نبودم ، ب یاد بیاور ک صبور و غمگین ، چقدر برای روزهای خوب منتظر بودم . وبه یادم آوازی زمزمه کن ، برقص و بلندتر بخند ....

اول صبحی اون چه قیافه ایه🙄 اینجوری باش🙂

اخع کسی نمیگع چه خبره اینجا😐

 ارزو هستم ۱۵سالمه❤💫تقریبا شبیهه پروفمم🌼⃟▨꯭݊═╝مَِِـَِِـن َِِیَِِـَِِـه َِِدخَِِـَِِـتَِِـَِِـر َِِبَِِـَِِـی َِِاَِِعَِِـَِِـصَِِـَِِـاَِِب َِِمَِِـَِِـهَِِـَِِـربَِِـَِِـوَِِـَِِـنَِِـَِِـم َِِ 🌼⃟▨꯭݊═╝
بیامنو بخور۰🙄🙄🙄 بچه جون دیر زرنگ شدی 😄😄😄 تاپیک از پارساله صفحه هاتشو ببین 

😐ماهم از این دورهمیا داشتیم ی سری عقده ایی گزارش زدن😐خوش باشین  بای

 ارزو هستم ۱۵سالمه❤💫تقریبا شبیهه پروفمم🌼⃟▨꯭݊═╝مَِِـَِِـن َِِیَِِـَِِـه َِِدخَِِـَِِـتَِِـَِِـر َِِبَِِـَِِـی َِِاَِِعَِِـَِِـصَِِـَِِـاَِِب َِِمَِِـَِِـهَِِـَِِـربَِِـَِِـوَِِـَِِـنَِِـَِِـم َِِ 🌼⃟▨꯭݊═╝
چیشده 

هیچی😐😁مزاحم جمعتون نمیشم  بای  

 ارزو هستم ۱۵سالمه❤💫تقریبا شبیهه پروفمم🌼⃟▨꯭݊═╝مَِِـَِِـن َِِیَِِـَِِـه َِِدخَِِـَِِـتَِِـَِِـر َِِبَِِـَِِـی َِِاَِِعَِِـَِِـصَِِـَِِـاَِِب َِِمَِِـَِِـهَِِـَِِـربَِِـَِِـوَِِـَِِـنَِِـَِِـم َِِ 🌼⃟▨꯭݊═╝
سلام خوبین؟ خب تاپیک دورهمیمونه 🙂

💋❤

 ارزو هستم ۱۵سالمه❤💫تقریبا شبیهه پروفمم🌼⃟▨꯭݊═╝مَِِـَِِـن َِِیَِِـَِِـه َِِدخَِِـَِِـتَِِـَِِـر َِِبَِِـَِِـی َِِاَِِعَِِـَِِـصَِِـَِِـاَِِب َِِمَِِـَِِـهَِِـَِِـربَِِـَِِـوَِِـَِِـنَِِـَِِـم َِِ 🌼⃟▨꯭݊═╝
سلام صبح همگی بخیر باشه چه همه سحر خیز

سلام

هووووی تو داشتی اون بالا یواشکی میخوندی

من مونده بودم غصه تو عکسو ندیدی🤪😀

اگه خواستن بدونن چقدر عاشقتم ،از قول سهراب بهشون بگو :در رگهایش من بودم که میدویدم...❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز