2777
2789
عنوان

رفلاکس

41 بازدید | 4 پست

پسرم سی روزشه و خواب پسرم کلا مختل شده بعد چند دقیقه از خواب میپره و از دهنش آب یا شیر میریزه یا آب دهنش کف الود میشه. چهرش برافروخته میشه و  گریه میکنه به خاطر اسید معده. خوابش عمیق نمیشه.
سکسکه های طولانی داره. بعد شیر خوردن سرش رو عقب میکشه و کلا بدنش رو به عقب میکشه گاهی. پاهاش رو سیخ میکنه
همش دوست داره  شیر بخوره یا دستاشو بمکه.
به نظرم این رفلاکسه درسته؟
با جهش هم گاهی از دماغ و دهن بالا میاره
سرفه و عطسه هم داره در حالت درازکش که میذارم 

تختش شیبداره. شیرخشکش تا امروز پپتی بود کردم ببلاک آی ار .دارو ندادم

دکتر خوب اگر میشناسید تهران لطفا معرفی کنید 

داروی خوبی اگر میشناسید

ممنون

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شما تونستید درمان کنید؟ پیش کی بردید؟

امان ازاین رفلاکس پسرمن یکساله شد هنوز خوب نشده دارو میخوره...

من بردم پیش دکتر بهروزمقدادی سونو کرد..البته همون بدو تولد گفتن رفلاکس پنهان داده ک بدش اشکارشد

زیر سرش زاویه ۳۰درجه بزار موقع خواب.اصلا خوابیده شیرنده

جاش خنک باشه 


یه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز